شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۲:۰۶:۲۹

حضور ناوگروه ارتش در سواحل تانزانیا

باشگاه خبری فراساحل: ناوگروه نیروی دریایی ارتش اکنون در سواحل تانزانیا حضور دارد و طی یکی‌، ‌دو روز آینده در بندر دارالسلام این کشور پهلو می‌گیرد. فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه ما هم‌اکنون در سواحل تانزانیا قرار دارد و طی یکی، دو روز آینده در بندر دارالسلام پهلو می‌گیرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از  مارین‌تایمز، دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه دیدار با معاون عملیات نیروی دریایی ارتش هند و هیأت همراه که صبح امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش اکنون در سواحل تانزانیا حضور دارد و طی یکی‌، ‌دو روز آینده در بندر دارالسلام این کشور پهلو می‌گیرد. وی افزود: اقیانوس هند برای جهان و جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است و امنیت آن نیز برای ما و جهان بسیار مهم است، لذا ما اعلام کرده‌ایم که توانمندیم، امنیت را در شمال اقیانوس هند برگزار کنیم و اجازه ندهیم هیچ‌گونه ناامنی به وجود بیاید.


فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: ما می‌توانیم توان رزمی خود را به‌قدری بالا ببریم که با هر تهدید در این منطقه مقابله کنیم. وی با اشاره به دیدار امروز خود گفت:در این دیدار موضوعاتی پیرامون برقراری امینت در شمال اقیانوس هند مطرح شد و در این راستا لازم است برنامه‌های متعددی با نیروی دریایی هند داشته باشیم. سیاری افزود: همچنین در مورد بازدید ناوگروه‌های دو کشور از یکدیگر صحبت شد و قرار است ناوگروه هند اردیبهشت‌ماه از بندرعباس بازدید کند. وی تأکید کرد:ما همچنین رزمایش‌های کوتاه مدتی با ارتش هند خواهیم داشت و به دنبال برگزاری رزمایش‌های تاکتیکی، وسیع، گسترده و امداد و نجات با هند هستیم. سیاری در پایان اظهار داشت: همچنین در بحث ساخت و تعامل فنی نیز موضوعاتی مطرح شد و این هیأت هندی از کارخانجات نیروی دریایی در بندرعباس بازدید کردند.



  کد خبر : 1281
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :